Fantastic
Verzorgd door Grandi Navi Veloci
Fantastic
Verzorgd door Grandi Navi Veloci
Verzorgd door Grandi Navi Veloci op de route Barcelona Genua, Barcelona Tanger Med, Civitavecchia Palermo Termini Imerese, Civitavecchia Palermo, Civitavecchia Tunis, Genua Tanger Med, Genua Tunis, Nador Sète, Palermo Tunis & Sète Tanger Med
De Fantastic kan tot 2033 passagiers en 760 voertuigen vervoeren. Het schip heeft 413 hutten, waaronder 36 suites en 4 kamers geschikt voor gehandicapten. Aan boord vindt u tal van plekken om te eten, een bar, speelplaats, Wi-Fi en een winkel.
Let op: Hoewel we alles hebben gedaan om het maken van onze Fantastic gids zo nauwkeurig en duidelijk mogelijk te maken, kunnen Faciliteiten aan boord, diensten en entertainment variëren, afhankelijk van de vertrekdatum en tijd van het jaar en kunnen zonder voorafgaande waarschuwing of kennisgeving door veerbootmaatschappijen worden gewijzigd en/of beëindigd
out of 5
Dit schip werd aanbevolen door 58% van onze klanten
"Goede reis"
Van tevoren zeer slecht geïnformeerd over de reis, de faciliteiten aan bord en de omstandigheden. 2,5 uur wachten in de gloeiende zon voordat we naar binnen mochten. Daar veel heissa rond de kabines, personeel dat geen taken sprak (alleen Napolitaans) geen wifi aan bord, kleine koffie alleen in een andere bar, overal mankementen, noodoplossingen en gestrest personeel.e s)
"Niet wat ik verwacht had"
Hadden gehoopt op een soortgelijke ervaring als de overtocht van Split naar Ancona. Maar we kwamen terecht tussen Marokkaanse families die terugkeerden vanuit Tanger met tussenstop in Barcelona. Dat betekende gillende en rennende en spelende kinderen en ouders die massaal alle stoelen gereserveerd hielden. Zelden zoveel afval op de vloer zien liggen. Toiletten die blank stonden en super smerig waren. Het personeel deed absoluut zijn best, maar hier was niet tegen op te treden, maar kon men slechts de schade beperken door het sluiten van voorzieningen. Het afrijden van de boot was ongeorganiseerde en kostte ongeveer 2 uur. Kortom een ontluisterende ervaring.
"Feedback Cristal en Majestic"
Wat betreft de food cheques is het onmogelijk te volgen hoeveel geldwaarde er nog op de cheque staat. Lijkt echt wel afzetterij. Volgende keer geen food card meer, betaal liever zelf contant zodat ik tenminste mijn uitgaven kan volgen
"te verbeteren een cafetaria voor ongeveer 500 mensen "
Bij het aankomst geen begeleiding van personeel van het schip we moeten zelf onze weg zoeken voor naar de garage om onze wagen te vinden mijn wagen is beschadigd door de bagage van mensen
"Never ever again."
Dear people. This was a trip, I will never forget and never ever do again. If I ever was thinking about making an cruise trip, well now I know, I'll never think about it again! 36 hours in a boat, that smells like the 30s, the boat is definitely old, no wifi, nothing to do. I traveled with my husband and a 2 month old baby, my baby got sea sick, the first night the waves were so high, we all threw up. It definitely was the worst night of our life. The trip we made was from France to Tangier, well next time just go with the car! It is faster and less stressful.
"Hut voor twee"
Wij hadden gedacht een hut voor twee personen te hebben geboekt maar tot onze schrik was er een derde persoon in onze hut geplaatst, wij hebben met bij betaling een andere hut geregen , is goed opgelost, de reis was prima.
"Overtocht Barcelona genua"
Zoals eigenlijk alle keren dat we gebruik maakte van een Ferry was ook weer het parkeren en wegrijden uit ruim een chaos. Om vervolgens ruim 2 uur stil te staan voor douane. Helaas was de winkel op de boot gesloten. Nadat we een ruim een uur later dan gepland vertrokken kwamen we de volgende ochtend op tijd aan. Goede overtocht gehad.
"BEETJE GOED MAAR HEELVEEL SLECHT"
Hallo, laat ik met het goede beginnen, prijs kwaliteit voor wat de kamer/hut betreft, GOED. Maar de grootste ergenis is dat in de trappen huizen, mensen hun BIVAK op slaan, daar gaan zitten camperen, en nog erger dat ze daar uit gebreid gaan slapen, en zo de toegang blokkeren, wij zijn al vaker met de boot mee geweest, en toen was de ergenis precies het zelfde, dit is echt WAARDELOOS, JULLIE MOET DIT NIET WILLEN, zeker niet gezien de veiligheid reden van deze blokkade, het is echt waardeloos dat dit niet wordt op gelost. Tweede klacht, wij zijn lang onder weg geweest om bij de boot te komen, en er was geen enkle mogelijkheid om iet te meer als een simpele hamburger te kopen, waarom zijn die restaurant's gesloten. En nu kom de grootste klacht, wij hebben 1250 km gereden om bij de boot te komen, dan zitten 50 km voor Genua op vrijdagavond in een hotel, worden wij gebeld, dat de boot zaterdag niet vaart, krijgen 2 keuzen, geld terug, of 2 dagen later vertrekken, hebben jullie er wel eens na gedacht, dat er dan extra kosten zijn om die 2 dagen te overbruggen. Wij hebben dus 2 nachten in een hotel moeten verblijven, omdat jullie 12 uur voor vertrek, melden dat de boot niet vaart, natuurlijk kan er een technische probleem zich voor doen, maar dan moet je de mensen compenseren die aantoonbaar extra kosten maken. Het zou jullie sieren als jullie hier over met ons per mail of telefonisch zouden benaderen. Kortom wij hebben een waardeloze ervaring met deze reis op gedaan. Doe er mee wat je goed dunkt, wij staan niet te juichen om nog eens van de ferrie-er gebruik te maken als wij niks van jullie vernemen. Wij zijn bereikbaar onder nummer 0036702241744 ( wij zijn Nederlanders die in Hongarije wonen ) per mail kan ook ( ansemsleersm@hotmail.com ) Groet Albert en Irene Ansems.
"Barcelona-Tanger en weer terug"
We waren verwittigd......het inschepen ging vrij netjes maar in Tanger....dat zou een ander paar mouwen zijn. Nee hoor, al bij al een heel leuke reis gehad, prima hut, schoon, alles werkte, paar blikjes in de koelkast. En het leuke was, schip was 5 uur sneller in Tanger, deed er slechts 26 uur over ilv de "normale" 33....Ook het eten in het restaurant "a la carte" was perfect...... Kan deze lijn alleen maar aanbevelen....
"goede boot"
Het was super geweest. Ik wil graag weer volgend jaar. Boeken
"ferriedienst Genua - Palermo"
Met de ferrie vanuit Genua naar Palermo is onthaasten. We hadden met 2 een cabine genomen. Parkeren en nadien van het schip rijden was even hectisch maar als je zelf rustig blijft een fluitje van een cent. Reizigers met caravan of aanhangwagen hebben liefst de nodige rijervaring ;) Verblijf op de Fantastic was OK. Indien we voor een volgende reis terug de 4 extra dagen voor de heen en terugreis kunnen nemen, zeker voor herhaling vatbaar!
"Buiten te weinig stoelen en ligbedden."
Nette schepen. Alleen jammer dat er buiten veel te weinig stoelen en ligbedden aan boord zijn. Wij hadden zelf vouwstoeltjes mee en dat kan ik iedereen aanraden. Gratis wifi zou ook leuk zijn. Dat moet toch kunnen voor die prijs.