Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn veerboot boeking wijzigen?

    Dit is afhankelijk van het type ticket dat u heeft geboekt, maar in de meeste gevallen kunt u uw boeking wijzigen. U kunt uw bevestigingsmail bekijken of inloggen op Mijn Account om te zien of u uw boeking kunt wijzigen. Houd er rekening mee dat er in de meeste gevallen een vergoeding in rekening wordt gebracht voor eventuele wijzigingen, tenzij u onze gratis annuleringsdekking heeft gekocht.

  • Kan ik mijn veerboot boeking annuleren en mijn geld terugkrijgen?

    Dit is afhankelijk van het ticket dat u geboekt heeft. U kunt uw bevestigings-e-mail bekijken voor informatie of uw ticket kan worden terugbetaald. Houd er rekening mee dat als uw ticket kan worden terugbetaald en u niet voor de gratis annuleringsdekking heeft gekozen, er annuleringskosten in rekening worden gebracht.

  • Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen, wat nu?

    Is het bericht niet verloren geraakt in uw map voor ongewenste e-mail? Log in by MyAccount, controleer uw e-mailadres en verstuur de bevestigingsmail opnieuw. U kunt het e-mailadres indien nodig wijzigen in MyAccount en de bevestigingsmail opnieuw versturen. Kunt u deze informatie niet vinden in uw account of lukt het niet om in te loggen? Neem contact met ons op en wij zullen u een nieuwe bevestigingsmail sturen.

  • Hoe kan ik een routebeschrijving vinden naar de haven?

    In de bevestigingsmail vindt u het adres van de veerboothaven en een link naar Google Maps om u te helpen met de routebeschrijving. Voor meer informatie over de haven en het adres kunt u ook een kijkje nemen op de internetpagina van de veerboothaven. Sommige havens kunnen behoorlijk groot zijn, met verschillende adressen voor verschillende veerbootmaatschappijen, dus zorg ervoor dat u het juiste adres voor uw veerboot heeft.

  • Wat moet ik doen als ik te laat ben of waarschijnlijk mijn veerboot ga missen?

    Het beste dat u kunt doen, is onze telefonische hulplijn bellen, zodat we kunnen kijken of het mogelijk is om uw ticket naar een andere overtocht om te zetten. Als u op reis bent wanneer onze telefoonlijn is gesloten, raden we u aan naar de haven te gaan en te kijken of de veermaatschappij uw ticket rechtstreeks kan wijzigen.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    Hoewel we constant bezig zijn met het uitbreiden van het aantal veerbootmaatschappijen waarmee we op binnenlands en internationaal niveau samenwerken, werken we helaas niet, althans voorlopig, met elke veerbootmaatschappij ter wereld. De lijst met maatschappijen waar we mee werken, wordt echter voortdurend uitgebreid, dus blijf hier kijken of er een bepaalde veermaatschappij of route is waarnaar u op zoek bent.

  • Kan ik een BTW-kwitantie krijgen voor mijn veerbootboeking?

    Veerboot tickets voor normale toeristen en passagiers hebben geen BTW-element, het is daarom niet mogelijk om hier een BTW-bon van te krijgen. U kunt een BTW-bon krijgen als u een vrachtticket heeft geboekt en u heeft gezien dat er BTW is toegepast. Neem contact op met het vrachtteam van onze klantenservice voor uw bon, zij zullen u graag helpen. U kunt ons btw-nummer, GB238948850, ook onderaan uw bevestigingsmail vinden.

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

    U kunt onze algemene voorwaarden hier vinden.

  • Met wie neem ik contact op over verloren voorwerpen op een ferry?

    U moet rechtstreeks contact opnemen met de ferrymaatschappij waarmee u gevaren hebt. Mocht u problemen ondervinden met het contacteren van de maatschappij, laat het ons dan weten. We zullen doen wat we kunnen om te helpen.

  • Mijn vraag is niet beantwoord, wat moet ik nu doen?

    U kunt contact met ons opnemen via e-mail of per telefoon en al onze contactgegevens staan vermeld op de pagina Contact Us.

  • Hoe kan ik feedback geven?

    We horen graag van u! De beste manier om ons feedback te geven, is via e-mail. Wilt u ons echter bellen, dan vindt u onze contactgegevens op de pagina Contact opnemen.