Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Veelgestelde vragen

  • Kan ik mijn veerboot boeking wijzigen?

    Als uw ticket het toe laat om uw boeking te wijzigen dan kan het. Log in bij Mijn Account voor meer informatie of als alternatief gelieve ons te contacteren.

  • Kan ik mijn veerboot boeking annuleren en mijn geld terugkrijgen?

    Als uw ticket het toe laat om te annuleren en om een terugbetaling te krijgen dan kan het. Log in bij Mijn Account voor meer informatie of als alternatief gelieve ons te contacteren.

  • Ik heb geen bevestigingsemail ontvangen, wat nu?

    U kunt inloggen in Mijn Account om uw e-mail adres te controleren of het juist is en opnieuw de e-mail te verzenden of als alternatief kunt u contact met ons op nemen. Hoog volume ticket aanbieders worden soms geblokkeerd voor het verzenden van e-mails naar een aantal e-mail providers als een anti-spam maatregel als gevolg van grote hoeveelheden e-mails die worden verstuurd.

  • Hoe kan ik een routebeschrijving vinden naar de haven?

    Ga dan naar onze Veerboot Havens pagina en klik op de haven naam waarover u reisinformatie wilt vinden.

  • Wat moet ik doen als ik te laat ben of waarschijnlijk mijn overtocht zal missen?

    Neem telefonisch contact met ons op, zodat wij u kunnen adviseren of het mogelijk is om te wijzigen naar een andere overtocht. Als u te laat bent, tijdens onze buiten bereikbaar uren of als u reist op een route waar er vele dagelijkse overtochten zijn, kunnen we alleen maar adviseren dat u verder gaat naar de haven om te zien of de veerboot maatschappij een verandering toelaat op een alternatieve overtocht.

  • FAQ - Do you work with all ferry operators?

    Direct Ferries biedt de meest nauwkeurige informatie over een groot aantal veerbootmaatschappijen aan, op verschillende nationale en internationale routes. Hoewel de lijst met veerbootmaatschappijen constant wordt bijgewerkt, kan Direct Ferries niet altijd van alle veerbootmaatschappijen die bepaalde routes aanbieden een bijgewerkte weergave garanderen .

  • Kan ik een BTW-bon voor mijn boeking krijgen?

    Als u een vracht ticket hebt geboekt en BTW is toegepast dan kan het, echter toerist / passagier overtocht tickets bevatten geen btw-gegevens.

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?

  • Wie moet ik contacteren in verband met verloren voorwerpen?

    U moet rechtstreeks contact op nemen met de veerboot maatschappij.

  • Mijn vraag is niet beantwoord, wat moet ik nu doen?

    Bezoek dan onze contact pagina en stuur uw vraag via e-mail.

  • Hoe kan ik feedback geven?

    Bezoek dan onze contact pagina en stuur ons uw feedback via e-mail