"slechtste aanbieder ooit voor kanaal oversteek"
op de site van Direct Ferries heb ik zoals zo vaak een trip naar UK willen boeken, hierbij vulde ik de relevante gegevens in zoals vertrek en aankomst, aantal passagiers type auto enz.
Het systeem ging voor mij zoeken --- hier verschijnt de pagina met mogelijkheden, tijden en prijzen, bovenaan stond DFDS met een retour voor €147,00 De reis zou 5 dagen in beslag nemen, toen viel mijn oog op de vierde leesregel een retour met de Shuttle voor €121,00. Dat leek mij een mooie kans om de tunnel eens mee te maken tegen een mooie prijs.
Na het aanklikken en uiteindelijk betaald te hebben, ging ik naar mijn bevestigingsmail, wat bleek toen? Men had mij een dagretour verkocht en dat was niet wat ik nodig had.
Daar het al avond was, kon ik als eerste de volgende ochtend met Direct Ferries (een Call Center bellen) Er werd druk overlegd met een leidinggevende op een andere locatie, maar het was vooral mijn probleem.
Ik verzocht om:
1 totale annulering en terugbetaling
2 annulering van de terugreis met terugbetaling
3 een terugreis op de datum die ik had ingevuld, ja dat kon dan weer wel, maar dan moest ik €134,00 bijbetalen voor een enkele reis.
Hoezo? wat heb ik dan fout gedaan?
Zij plaatsten een advertentie tussen de normale aanbiedingen, met een geheel andere datum dan gevraagd. Ja maar daar had ik zelf op moeten letten!!
Of ik ook kon aantonen dat ik de juiste data had ingevuld? Nee moet ik dan van iedere handeling op de PC een print screen maken?
Ik reis zo'n 7 maal per jaar met de camper naar de UK, maar ik heb me nooit minder klant gevoeld dan in deze situatie.
Het resultaat was, dat ik ook nog een enkele reis met de ferry moest boeken, om terug te kunnen komen à €67,00.
In het dagelijks leven heeft een consument 8 dagen tijd om op een aankoop terug te komen, hier wordt door Direct Ferries een cowboy truc uitgehaald en vervolgens niet recht gezet na een grondige klacht.
Dus mensen pas op met Direct Ferries, zij misleiden de klanten en uiteindelijk bent u meer geld kwijt dan bedoeld.
-
Algemene beoordeling:
-
Algemeen:
-
Catering:
-
Netheid aan boord:
-
Personeel:
-
Punctualiteit:
-
Aanbevolen?
Nee
Beoordeeld op door Peter die met LeShuttle (Eurotunnel) reisde aan boord van de Le Shuttle.
Lees meer
Lees minder