Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Kan ik mijn veerboot boeking wijzigen?

  • Kan ik mijn veerboot boeking wijzigen?

    Dit is afhankelijk van het type ticket dat u heeft geboekt, maar in de meeste gevallen kunt u uw boeking wijzigen. U kunt uw bevestigingsmail bekijken of inloggen op Mijn Account om te zien of u uw boeking kunt wijzigen. Houd er rekening mee dat er in de meeste gevallen een vergoeding in rekening wordt gebracht voor eventuele wijzigingen, tenzij u onze gratis annuleringsdekking heeft gekocht.

  • Kan ik mijn veerboot boeking annuleren en mijn geld terugkrijgen?

    Dit is afhankelijk van het ticket dat u geboekt heeft. U kunt uw bevestigings-e-mail bekijken voor informatie of uw ticket kan worden terugbetaald. Houd er rekening mee dat als uw ticket kan worden terugbetaald en u niet voor de gratis annuleringsdekking heeft gekozen, er annuleringskosten in rekening worden gebracht.

  • Wat is de makkelijkste manier om een wijziging aan te brengen in mijn veerbootreservering?

    De meest eenvoudige en goedkoopste manier om wijzigingen aan te brengen in uw boeking is om in te loggen in mijn account en de wijzigingen daar online door te voeren. Bij sommige veerbootmaatschappijen kunnen we de wijzigingen die u heeft gemaakt direct bevestigen, maar als dit niet lukt doen we ons best om uw wijziging binnen 48 uur te bevestigen.

  • Wat is de gemakkelijkste manier om mijn boeking te annuleren?

    De eenvoudigste en goedkoopste manier om uw boeking te annuleren en een terugbetaling aan te vragen, is om in te loggen op Mijn Account en de annulering daar aan te vragen. Bij sommige veermaatschappijen kunnen we uw annulering en terugbetaling meteen bevestigen, maar als dit niet lukt, doen we ons best om het binnen 48 uur te laten bevestigen. Wegens gegevensbeschermingswetten kunnen we geen annuleringsverzoeken per e-mail te verwerken.

  • Zijn er kosten verbonden aan het annuleren van een boeking voor een ferry?

    Als u geen Free Cancellation Cover (gratis annuleringsdekking) gekocht hebt, worden annuleringskosten in rekening gebracht. Het is sneller en goedkoper om uw boeking via Mijn Account te annuleren, dus stellen we voor dat u daar de annulering aanvraagt. Bij een aanvraag voor een annulering via Mijn Account bedragen de annuleringskosten slechts £10/€10. U kunt een annulering ook via onze klantenservice aanvragen (via e-mail of telefonisch), maar dan zijn de annuleringskosten hoger. Bij een telefonische aanvraag of een aanvraag via e-mail bedragen de annuleringskosten £30/€35.

  • Zijn er kosten voor het wijzigen van een boeking voor de veerboot?

    Voor het wijzigen van een boeking betaalt u het verschil tussen de tarieven (voor zover van toepassing) en wijzigingskosten. Het is sneller en goedkoper om uw boeking via Mijn Account te wijzigen, dus stellen we voor dat u daar wijzigingen aanvraagt. Bij een aanvraag voor een wijziging via Mijn Account bedragen de wijzigingskosten slechts £10/€10. U kunt een wijziging ook via onze klantenservice aanvragen (via e-mail of telefonisch), maar dan zijn de wijzigingskosten hoger. Bij een telefonische aanvraag of een aanvraag via e-mail bedragen de wijzigingskosten £20/€20 als de oorspronkelijke boeking van uw ticket minder dan £100/€100 kostte, en £35/€35 als de oorspronkelijke boeking van uw ticket meer dan £100/€100 kostte.

  • Waar kan ik mijn boekingsnummer vinden?

    Je kan je boekingsnummer boven in de bevestingsmail vinden.

  • Kan ik een terugreis toevoegen aan mijn bestaande boeking?

    Helaas is het niet mogelijk om bij een bevestigde boeking van een enkele reis een terugreis bij te boeken. Je kan eventueel een nieuwe boeking plaatsen voor de terugreis of de orginele boeking annuleren en een nieuwe boeking maken.