COVID-19 informatie Klik hier om onze speciale pagina te bezoeken voor meer informatie over de COVID-19-situatie, inclusief vouchers, annuleringen, restituties en wijzigingen van de overtochten.
Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact
In de bevestigingsmail vindt u het adres van de veerboothaven en een link naar Google Maps om u te helpen met de routebeschrijving. Voor meer informatie over de haven en het adres kunt u ook een kijkje nemen op de internetpagina van de veerboothaven. Sommige havens kunnen behoorlijk groot zijn, met verschillende adressen voor verschillende veerbootmaatschappijen, dus zorg ervoor dat u het juiste adres voor uw veerboot heeft.
De inchecktijden variëren van de ene route of veermaatschappij tot de andere, maar alle informatie over uw specifieke route is te vinden tijdens het boeken en wordt ook in uw bevestigingsmail vermeld. Als u huisdieren bij u heeft of hulp nodig heeft in de haven, raden we u aan om extra tijd in te plannen.
Meestal is het ticket dat u koopt alleen geldig voor de overtocht waarvoor u deze heeft geboekt. Sommige ferrymaatschappijen staan u wel toe om uw overtocht in de haven te wijzigen, maar dit gebeurt meestal alleen als er meerdere afvaarten per dag mogelijk zijn. Als uw oorspronkelijke vertrektijd meer dan 24 uur verwijderd is en uw ticket gewijzigd kan worden, kunt u uw reservering bijwerken in Mijn Account en een eerdere of latere afvaart kiezen.
Het beste dat u kunt doen, is onze telefonische hulplijn bellen, zodat we kunnen kijken of het mogelijk is om uw ticket naar een andere overtocht om te zetten. Als u op reis bent wanneer onze telefoonlijn is gesloten, raden we u aan naar de haven te gaan en te kijken of de veermaatschappij uw ticket rechtstreeks kan wijzigen.
We hebben een uitvoerige gids van al onze schepen en hoe ze aan boord zijn - kijk op de pagina's van onze veerbootmaatschappijen om uw schip te vinden, en ontdek alles wat u moet weten over uw overtocht!
Waar je incheckt voor je veerboot zal anders zijn voor elke operator en haven. Je kunt informatie vinden over waar je kunt inchecken op de havenpagina's en in je bevestigingsmail. We doen ons best om deze informatie up-to-date te houden, maar deze kan op korte termijn worden gewijzigd, dus het is belangrijk om voldoende tijd in te plannen voor het inchecken. Je vindt de laatste inchecktijd in je bevestigingsmail.
Voor de meeste overtochten moet je je bevestigingsmail in de haven tonen om de tickets op te halen. Voor andere overtochten sturen we je ticket per email als bijlage of sturen we je een email met de uitnodiging om online in te checken om de tickets op te vragen. In de bevestigingsmail wordt uitgelegd wat je moet doen om de ferry tickets te verkrijgen.
Sommige havens hebben parkeerfaciliteiten, maar niet allemaal. Waar mogelijk proberen we u nuttige informatie te verstrekken over de havens op de havenpagina's van onze website en in uw bevestigingsmail. Dit soort informatie kan echter regelmatig veranderen, dus we raden altijd aan om even online te zoeken naar beschikbare faciliteiten in en rond de haven voordat u vertrekt.
Dit is afhankelijk van de veerboot waarmee u reist. U vindt informatie over de schepen van veermaatschappijen op onze pagina's over veermaatschappijen. Veermaatschappijen kunnen op het laatste moment de veerboot van een overtocht wijzigen, dus we kunnen niet altijd garanderen met welk schip u vaart. We zullen echter ons best doen om u de meest precieze en nuttige informatie te geven.
De meeste veerbootmaatschappijen accepteren graag een elektronische versie van je bevestigingse-mail, maar om er zeker van te zijn, indien je geen toegang heeft tot jouw bevestigingse-mail in de haven, raden wij je aan ook een geprinte versie te nemen.