Veel Gestelde Vragen

Het gebruik van onze 'FAQ-database' is de meest directe manier om snel antwoord te krijgen op je vragen over rezien per veerboot! Klik op de categorie naar keuze om ook het antwoord te zien. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via Contact

Veelgestelde vragen

  • Moet de bestuurder worden toegevoegd in het aantal passagiers?

    Ja. 'Passagiers' verwijst naar degene die reizen op de veerboot, niet alleen de extra passagiers in een voertuig.

  • Hoe weet ik of ik moet reizen als een vracht-wagen of niet?

    Dit varieert van de ene veerboot maatschappij naar het andere echter als algemene regel, elk voertuig met commerciële goederen en elk special voertuig die commerciële goederen vervoeren moeten reizen als vracht. In geval van twijfel, neem dan contact met ons op.

  • Hoe betaal ik voor mijn boeking?

    Alle tickets moeten volledig worden betaald op het moment van boeking. Wij accepteren alle belangrijke betaalkaarten, enkele lokale betaalmethoden en PayPal. In het algemeen is het niet toegestaan bank overschrijvingen te gebruikt als betaalmethode, hoewel het in uitzonderlijk geval aanvaardbaar is.

  • Waarom zijn er geen afvaarten voor als ik wil reizen?

    Dit betekent dat de dienstregeling nog niet is vrijgegeven voor verkoop, de veerboot niet beschikbaar is op die dag of de veerboot is vol. Als u twijfelt, neem dan contact met ons op.

  • Waarom krijg ik geen prijs of betalen in mijn lokale valuta?

    Waar mogelijk staan de prijzen in de lokale valuta maar wij accepteren alleen betalen voor tickets in de valuta die we betalen voor het ticket van de maatschappij. Het zal tijdens het offerte proces worden vermeld in gevallen waarin een valuta-conversie is gebruikt, indien dit het geval is, het bedrag en de valuta die in rekening gebracht is.

  • Kan ik mijn veerboot boeking wijzigen?

    Als uw ticket het toe laat om uw boeking te wijzigen dan kan het. Log in bij Mijn Account voor meer informatie of als alternatief gelieve ons te contacteren.

  • Kan ik mijn huisdier of geleidehond op de veerboot meenemen?

    De meeste veerboot maatschappijen laten het vervoer van huisdieren, meestal voor een kleine vergoeding toe. De lengte en het type van de overtocht zal bepalen of uw huisdier zel verblijven in het voertuig of zal verblijven in een special ruimte voor huisdieren . Waar het mogelijk is om huisdieren in uw boeking online toe te voegen, zullen wij u op de hoogte stellen van waar u huisdier zal verblijven tijdens de overtocht. Als u twijfelt, neem dan contact met ons op. U bent verantwoordelijk voor het voldoen aan de nodige voorschriften en aan de eisen van elk land of gebied dat u naar of uit reist.

  • Wanneer moet ik inchecken?

    Dit varieert van de ene veerboot maatschappij naar de andere. Laatste check-in tijden worden getoond op het moment van de boeking en worden getoond in uw boekingsbevestiging e-mail. Als u reist met huisdieren of hulp nodig heeft bij de haven dan raden wij u aan om uw jezelf extra tijd te geven.

  • Waar kan ik meer informatie over mijn rechten op terugbetalingen en schadevergoeding in het geval van annulering en vertraging vinden?

    Als u reist van of naar een haven in de Europese Unie, dan kunt u terecht op de Europese commissie website. Voor reizen vanuit of naar de havens in andere gebieden, raadpleeg de desbetreffende organisatie aub.

  • Heb ik een paspoort nodig?

    Bij het reizen op binnenlandse diensten in het land waar u paspoort is afgegeven, een geldige ID-kaart is voldoende, echter voor internationale diensten of als u niet reist binnen het land waar uw paspoort is afgegeven dan heeft u een paspoort nodig om te kunnen reizen.

  • Waar kan ik jullie algemene voorwaarden vinden?